محل تبلیغات شما

علم و تکنولوژی در سراسر جهان روز به روز در حال پیشرفت هستند و این پیشرفت در بهبود کیفیت لوازم خانه نیز تاثیر به سزایی داشته است. حدود 3 ماه هست که سرویس خواب اتاقم رو عوض کردم. وقتی تصمیم به تعویض گرفتم، انتظار محصول زیباتر از سرویس قبلی و با کیفیت تر از قبلی را داشتم و از آنجایی که نسبت به سال های گذشته هزینه بسیار بیشتری را برای آنها پرداخت کردم، این انتظار خیلی دور از ذهن و تصور نبود.

طرح مورد نظر سرویس خواب رو به یکی از مغازه های فروش سرویس خواب سفارش دادم. قرار بود یک هفته ایی آماده شود. حدود دو هفته طول کشید و بعد از این مدت جنسی که به من تحویل دادند بسیار ضعیف تر از جنس سرویسی بود که سال ها قبل گرفته بودم. وقتی مشکلات سرویس رو به راننده گفتم با بی ادبی گفتند اصلا همه جنس هاتون رو پس میفرستم و با صاحب کارشون یعنی همون مغازه ایی که بنده ازشون خرید کرده بودم تماس گرفتند. بعد ایشون با من تماس گرفتن که اگر میخواید اجناس رو پس بفرستید باید هزینه وانت رو  دو بار حساب کنید. آینه میز رو از شدت بی کیفیتی پس فرستادم، و بقیه رو اجازه نصب دادم. این کسب و کار اصلا ذهنیتی درباره بازگشت مشتری  و مشتری مداری نداشت. ریشه این مشکل بر میگردد به نگاه از بالا به پایینی که کسب و کارها در ایران دارند و ماهیت خدمتی که به خریدار ارائه میدهند. اگر سود این کسب و کار از یک سرویس مقدار کمتری بود، طبیعتا به تعداد مشتریان و رضایت مشتری اهمیت بیشتری میدادند. اکثر کسب و کارها در ایران به فکر سود لحظه ایی خود هستند و نگاهی کاملا کوتاه مدت نسبت به کسب و کار خود دارند. اگر مهارت فروشندگی در صاحبان مغازه نیز تقویت شوند و افرادی را استخدام کنند که مهارت فروشندگی داشته باشند و روابط عمومی بالایی داشته باشند تا مشتری را جذب کنند. رفتار فروشنده بسیار در جذب مشتری اهمیت دارد حتی در برخی موارد بیشتر از کیفیت محصول دیده میشود.

گم شدن بین مقواها

اطلاع رسانی به مشتری

تفریح کردن با اعمال شاقه

رو ,کسب ,سرویس ,مشتری ,کار ,خواب ,کسب و ,و کار ,سرویس خواب ,که به ,مهارت فروشندگی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی