محل تبلیغات شما

اصولا، دانشجویان رشته معماری برای پروژه هایشان ماکت های زیادی باید بسازند و قسمت عمده این ماکت ها از مقوا با ضخامت های متنوع و متفاوت تشکیل شده است. چند روز پیش، برای یکی از دوستانم که رشته معماری میخواند به دنبال مقوا میگشتیم.وارد مغازه لوازم تحریری شدیم تا مقوای مورد نیاز رو بخریم.ولی باز به مشکل همیشگی برخورد کردیم.

او به چندین مقوا با تراکم های مختلف نیاز داشت و می دانید که هر چه تراکم مقوا بالاتر باشد، قیمتش هم بیشتر است. در مغازه لوازم التحریری، راهنمای نقشه مقوا و اطلاعات راجع به چند گرمی بودن آن وجود نداشت در صورتی که باید گرم مقوا، ابعاد مقوا و راهنمای خرید را در لاین مقواها نصب کنند تا مشتریان دچار سر در گمی نشوند و از روی ناچاری مجبور شوند تک به تک مقواها را از ردیفشان بیرون بکشند، دست بزنند تا ضخامت آنها را متوجه شوند و زمان زیادی را صرف کنند تا مقوا با ویژگی هایی که میخواهند را خریداری کنند.

در این جا نیز همان مشکل همیشگی عدم توجه به نیاز به مشتری به چشم میخورد و راه حل نیز در نظر گرفتن نیاز مشتری و نصب راهنما برای خرید مقوا میباشد تا مشتریان با رضایت از فروشگاه خارج شوند و دوباره برای خرید به همان فروشگاه مراجعه کنند.

هم چنین اگر سیستمی برای رده بندی فروشگاه ها و امتیاز دهی وجود داشته باشد، محیط رقابتی میشود و فروشگاه ها برای جلب رضایت مشتری تلاش بیشتری میکنند.

گم شدن بین مقواها

اطلاع رسانی به مشتری

تفریح کردن با اعمال شاقه

مقوا ,فروشگاه ,مقواها ,ها ,شوند ,های ,مقوا با ,مشکل همیشگی ,تا مشتریان ,کنند تا ,فروشگاه ها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مرکز آموزش علمی-کاربردی الوان ثابت اندیشه های نو در آموزش و یادگیری